Regel je hypotheek vanuit huis

Bij Vrieling staat persoonlijk advies voorop. Een fysiek gesprek met een financieel adviseur kan nog wel, maar we kunnen ons voorstellen dat jij dit - in verband met het coronavirus - liever niet wilt. Om toch met elkaar verbonden te blijven, maken we gebruik van handige communicatiemiddelen. En dat is nog steeds heel persoonlijk, zoals je van Vrieling gewend bent. Hoe dat werkt? We leggen het uit.

Digitaal en telefonisch

Het is wellicht even wennen, om niet bij elkaar aan tafel te zitten. Maar digitaal en via de telefoon is ook alles goed te regelen. En nog steeds met je eigen hypotheekadviseur en relatiebeheerder. Afhankelijk van wat we met elkaar moeten bespreken bieden wij de volgende mogelijkheden:

  • Videobellen: we zien elkaar (of jij alleen de adviseur als je dat wenst) via een computer of tablet. Bovendien kun je meekijken op het scherm van de adviseur, wat heel handig is als je samen documenten door moet nemen. Heel persoonlijk, maar zonder fysiek contact én dus veilig.
  • Telefoon: bellen kan natuurlijk ook nog steeds, voor een kort advies of om even met elkaar door te nemen wat de status van de hypotheek is.
  • Mailen: voor al je vragen en de verzending van documenten.
  • Bij Vrieling op kantoor: wil je liever (op 1,5 meter afstand) bij de hypotheekadviseur aan tafel zitten en heb je zelf geen verkoudheidsklachten? Geen probleem. Uiteraard hanteren we daarbij alle richtlijnen van het RIVM. 

Heb je vragen?

Dan kun je ons altijd bereiken via 0523 – 28 27 27 of hypotheken@vrieling.nl. Bekijk ook eens de veel gestelde vragen over inkomen, een hypotheek of het (ver)kopen van een woning die wellicht bij jou zijn ontstaan in verband met de coronamaatregelen.